Sunday, June 24, 2007

ToolBox part II

Programe absolut indispensabile:

  1. ForecastFox (util pentru cei care stau intr-un bunker si vor sa vada vremea de afara)
  2. StumbleUpon (am crezut ca-i inutil dar pana la urma m-am convins, l-am instalat si am inceput sa fiu dependent)
  3. Extended Statusbar (o ramasita de cand foloseam opera)
  4. FireBug (as baga-o obligatoriu in programa scoalara de invatat pe dinafara, really cool stuff)
  5. Firefox Google Bookmarks (o modalitate de a-ti tine linkurile intr-o ordine desavarsita - nu-l folosesc niciodata ci pur si simplu arunc linkurile in bookmarks ... asteptand sa-mi intre in rutina zilnica folosirea lui).
  • VIM - the best editor around - programare Python, Java, C, fisiere de configurare. O sa revin cu o lista de pluginuri. Pana atunci: amix.dk
  • Mplayer - cel mai tare video player
  • Pidgin
  • rTorrent
  • Screen
  • OpenOffice
  • Amarok - am crezut ca e bloated, ca nu e ca winamp etc... dar are niste functii atat de interesante incat dupa ce-l folosesti cateva zile te indragostesti de el (printre care - global shortcuts, lyrics, collection)

No comments: