Sunday, June 24, 2007

ToolBox

Iata si hardwareul pe care imi pierd ziua.

Un calculator uzat moral si tehnic pe post de desktop si proptea de picioare :)

  • AMD Athlon XP 2000+ (as fi vrut eu Intel)
  • Placa Epox 8rda3+ (de asta eram chiar mandru)
  • Geforce FX5200 128MB, 64biti
  • 1GB RAM 333MHz (cersiti de pe la diversi, un ghiveci)
  • 2x160GB HDD depasiti de lacomia mea de a downloada diverse lucruri inutile si a uita sa le sterg (un Seagate si un Western am impresia)
  • Un monitor strident SyncMaster 753s CRT care vine insotit de dureri mari de cap :)
  • Boxe Logitech X530 (mersi baieti ... pacat ca voi v-ati luat monitor de restul de bani)
  • Distributie: ArchLinux Duke
  • WM: Kdemod (KDE on steroids)
Un laptop Fujitsu-Siemens cu mari probleme (pentru ca e FS)
  • Amilo Pro v2065
  • Specificatii neimportante gen placavideo, ram, si altele
  • Distributie: ArchLinux Duke
  • WM: Kdemod (pur si simplu rocks!)
  • nu-mi place pentru ca se strica des, are materiale proaste si i-am mai facut si o gaura in panelul LCD din cauza manipularii defectuoase (deh ... am uit ca nu facut pentru salahori ca mine)
Un server (tot Fujitsu-Siemens) Primergy C150 vechi dar care imi foloseste si pe post de noptiera
  • 320 SDRAM ECC
  • 17GB HDD SCSI
  • 34GB HDD SCSI
  • Procesor Intel Pentium 4 2GHz
  • Placa video ATI Radeon (o minune pentru snake in consola)
  • Un monitor de 15" (folosit rar la configurari)
  • Sistem de operare: FreeBSD 6.2
  • Are rol de web server, firewall, ftp server, nas, mysql server etc
Astept un KVM, un router wireles WRT54GL si orice alta bucatica de tehnologie oricat de veche care imi vor face ochii sa sclipeasca.

No comments: